چطور لک و پیس را نهفته کنیم؟
نوشته شده توسط : علیپور

پودر اثبات کننده: یک پودر آبرسان به عبارتی چیزی میباشد که برای ثبت کردن آرایش و پیرایش به آن نیاز دارید. از آن پورهای گچی خشن همواره خودداری کنید!
بهترین مارک پنکیک
برنزه کننده رژ سیرتکامل: برای اینکه به پوست، روح مجدد ببخشیم، می‌توانیم از یک برنزه کننده و رژ سیرتکامل هم استعمال نماییم. از ان هایی که رنگشان براق میباشد یا این که اکلیل دارا هستند به کار گیری نکنید.

بدون شک بخوانید : با فواید یقین نکردنی ۲۰ ماسک عسل فیس آشنا شویم
اسپری ثبت کننده: یک کدام از دیگر از طریق هایی که برای پوشاندن جوش های ریز روی پوست رخ می قدرت بهره برد، رطوبت آبرسان برای ثبت آرایش و پیرایش میباشد که بایستی در جای خویش مصرف شود. این عمل باعث میگردد که توان و دوام آن ارتقاء یابد. پروسه اجرای آن به‌این شرح میباشد تا اگزمای خویش را بپوشانید.

مرحله اولیه: اگزما شاید منجر شود که دقت به مبنا پوستی لطیف و قابل انعطاف، اکثر وقت ها فراموش شود. ولی مساله تمییز کردن، لایه برداری و مرطوب کردن پوست فیس با یک لوسیون مرطوب کننده، پیشین از آنکه هر فرآورده آرایشی را استعمال فرمائید، امری حیاتی و بسیار مهم به لحاظ می‌رسد.



مرحله دوم: آستر بزنید به پوست خویش. از یک آستر مرطوب کننده به کارگیری کرده و تمام رخ را با به کار گیری از انگشت خویش مرطوب فرمایید.

مرحله سوم:‌ از کرم پودر به کارگیری فرمایید. یه خرده از کرم آبرسان را روی اسفنج زیبایی اسپری نمائید تا آن را مرطوب نمائید و مقدار مقداری از کرم پودر را روی اسفن بریزید و تماما بر روی کل پوست ادغام نمایید. در شرایطی‌که به دنبال پوشش فوق العاده برای یک روی داد مختص یا این که ضیافت میباشید، توصیه میشود از یک کرم پودر با پوشش بالا استعمال فرمایید تا قرمزی های پوست کاملا پوشانده شود.



مرحله چهارم: کمی کانسیلر طولانی تر نمایید. از پاره ای کانسیلر مایع که دارنده رنگدانه میباشد و در عین اکنون، سبک وزن میباشد استعمال نمائید. این کانسیلر می بایست یک یا این که دو رتبه از رنگ پوست شما پر‌نور خیس باشد تا بتواند نقاط متبوع را بپوشاند. برای پنهان کردن نقطه های قرمز رنگ، از سکو رنگی به کارگیری نمائید که برای مدل پوست شما مناسب به لحاظ رسد. جنس را با اسفنج مرطوب بر روی پوست ترکیب فرمایید.



مرحله پنجم: پیرایش فیس خویش را با یک پودر ثبت کننده اثبات فرمائید. با به کارگیری از برش آرایشی، خیلی آهسته پودر ثبت کننده را بر روی کل چهره خویش به فیس ضربه ای زده تا کرم پودر و کانسلیر روی پوست شما، جلسه خیر و خوبی را تجربه نماید.





:: برچسب‌ها: بهترین مارک پنکیک ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: